NL  |  ENG

  • fullscreen image 04
SERVICEDESK
SPECIALIST
Sittard
Onze klant is innovatief en werkt graag met de nieuwste mogelijkheden in softwareland. Als jong en gedreven softwarebedrijf ontwikkelt zij software voor de gezondheidszorgsector. Hun eigen pakket wordt landelijk afgenomen en daar zij ze uiteraard erg trots op. Als Servicedesk specialist maak jij onze klant nog trotser en uiteraard de klant nog meer tevreden!

Je krijgt een uitgebreid opleidingstraject zodat jij straks alles weet van deze verfijnde applicatie. Uiteindelijk ben je dan verantwoordelijk voor:

  • Klanten telefonisch te woord staan
  • Het intern vertegenwoordigen van de klantwens
  • Foutmeldingen analyses, ontwikkelteams informeren en prioriteiten stellen
  • Goede opvolging
  • Sparren met de teams over verbeteringen in de software

Ervaring is niet het allerbelangrijkste wel moet je je herkennen in de volgende punten:

  • Proactief
  • Klantgericht
  • Nauwkeurig en conceptueel maar tegelijkertijd praktisch
  • Representatief
  • Communiceert goed in woord en schrift
  • Sterk analytisch vermogen
  • Geen 9 tot 5 mentaliteit
  • Verder heb jij minimaal een MBO diploma (niveau 4) of HBO werk- en denkniveau.
  • Kennis van SQL en ervaring met TopDesk zijn mooie pre’s evenals ervaring en/of affiniteit met de zorgsector.

Wat wij bieden:

  • Een dynamische en jonge onderneming met veel doorgroei mogelijkheden en natuurlijk toffe collega’s
  • 40 uren per week
  • Marktconform salaris
  • Vergoeding woon-werkverkeer
  • Opname in de pensioenregeling
  • Mogelijkheden tot verdere opleidingen

Heb je interesse in onze vacature, stuur dan jouw CV met motivatie via de button  "Reageer op deze vacature"  op de pagina. Voor vragen mag je uiteraard vrijblijvend contact met ons opnemen.

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

E-mail