NL  |  ENG

  • fullscreen image 04
DIRECTIE-
SECRETARESSE
Heerlen
 
Werkomgeving
Onze klant is een volmacht bedrijf, gespecialiseerd in collectieve en geïndividualiseerde werkgevers- en werknemersvoorzieningen.
 
Voor de vestiging in Heerlen zijn wij op zoek naar een Directiesecretaresse ter ondersteuning van de Algemeen Directeur voor 38 uur per week.
 
Profiel:
Je bent een representatieve ondersteuner met flair en met een uitstekend gevoel voor verhoudingen. Daarnaast ben je ondernemend, sta je stevig in je schoenen en ben je een discreet en loyaal persoon. Je gaat graag zelfstandig te werk, je kan snel schakelen en je werkt accuraat en gestructureerd. Ook kun je goed hoofd- en bijzaken van elkaar scheiden.
 
Taakomschrijving:
  • In deze functie ben je de rechterhand van de Algemeen Directeur.
  • Alle lopende secretariële, administratieve en representatieve werkzaamheden.
  • Afhandelen van schriftelijke en telefonische vragen of verzoeken.
  • Notuleren van vergaderingen.
  • Organiseren van bijeenkomsten, opvangen en begeleiden van gasten.
  • Uitzetten van diverse acties en bewaken van deadlines.
  • Aansturen van de medewerkers werkzaam op de receptie.
  • Eindverantwoordelijk voor alle facilitaire zaken.
 Competenties waarin jij je herkent zijn:
  • Leidinggeven; je beweegt medewerkers actief tot het nemen van verantwoordelijkheden binnen een kader van afspraken met als resultaat het vinden van een doelgerichte en doelmatige werkwijze. Naastliggend doel is het benutten en ontwikkelen van de persoonlijke vaardigheden van de medewerker.
  • Strategisch denken en handelen; je denkt wat in zijn werksituatie gedaan kan worden om zo goed mogelijk bij te dragen aan het belang van het bedrijf (resp. het bedrijf van de klant) en levert input voor de strategische beeldvorming.
  • Ondernemen; je erkent en benut binnen zijn directe werkveld kansen voor dit bedrijf brengt deze onder de aandacht.
  • Klantgerichtheid; Je denkt met de klanten mee, informeert hen over zijn/haar waarnemingen, geeft proactief advies over keuzeopties en maatregelen die de klant zou kunnen nemen.
  • Resultaatgerichtheid; Je overziet de verhoudingen, vormt een eigen oordeel daarover en praat actief mee over mogelijkheden om het werkproces of project doelgericht en doelmatig uit te voeren.
  • Nauwkeurigheid en kwaliteitsgerichtheid; je draagt bij aan de kwaliteit en processen.
  • Samenwerken; Je werkt in open en zwak gestructureerde verhoudingen doelgericht en doelmatig samen met anderen die van hem/haar verschillen in vakgebied en/of werkomgeving.
  • Netwerken; Je bouwt een netwerk op  om nieuwe kansen en mogelijkheden te signaleren
  • Communiceren;  Je brengt ingewikkelde zaken zodanig duidelijk en levendig over aan anderen met verschillende achtergronden, dat deze het begrijpen en zich daadwerkelijk belangstellend tonen. Weet moeilijke boodschappen over te brengen zonder dat dit leidt tot verstoring van relaties.
  • Inzet, flexibiliteit en betrokkenheid: Onder omstandigheden kunnen accelereren, zich aanpassen en zo nodig de besteding van tijd en energie verhogen om doelen te kunnen halen. Flexibiliteit in werktijden.
 Opleiding en ervaring:
  • Minimaal een HBO diploma;
  • Enkele jaren relevante werkervaring;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Goede beheersing van de Duitse taal is een pre;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Goede beheersing van het Office pakket;
 
 Geboden wordt:
  • Structurele functie
  • Klein, informeel prettig team
  • Goede arbeidsvoorwaarden
 
Heb je interesse in onze vacature, stuur dan jouw CV met motivatie via de button  "Reageer op deze vacature"  op de pagina. Voor vragen mag je uiteraard vrijblijvend contact met ons opnemen.
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

E-mail