NL  |  ENG

  • fullscreen image 04
RECEPTIONIST
Weert
 
Je staat graag klanten te woord en bent het eerste aanspreekpunt van de organisatie!
 
Hebben wij jouw aandacht? Goed, dit is wat onze klant jou kan bieden:
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Structurele werkzaamheden voor de duur van 1 tot 1,5 jaar;
  • Een parttime dienstverband, waar je vast op woensdag en vrijdag (8u00-17u00) werkzaam bent;
  • Een plek in een klein en collegiaal team binnen een professionele organisatie.
Ben jij de nieuwe Receptionist die wij zoeken?
Als Receptionist vertegenwoordig je de organisatie van onze klant als visitekaartje naar de klanten, leveranciers en andere gasten. Je bent verantwoordelijk voor het behandelen van inkomend telefoonverkeer en als gastvrouw/-heer voor alle gasten die onze organisatie bezoeken vanaf binnenkomst tot vertrek. Ook ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van licht administratief/secretarieel werk.
 
Wat ga je doen?
  • het verwerken van in- en uitgaande post;
  • het bestellen en verzorgen van catering bij vergaderingen, bijeenkomsten en opleidingen;
  • het bestellen en beheren van kantoor -en kantine benodigdheden;
  • het reserveren van algemene ruimtes en het boeken van hotelovernachtingen;
  • het verwerken van inschrijvingen en tijdig aanmaken van certificaten voor opleidingen;
  • het uitvoeren van lichte administratieve en secretariële werkzaamheden t.b.v. diverse afdelingen.
De kenmerken van onze klant:
  • Onze opdrachtgever is een gedegen en solide familie bedrijf. Er zijn inmiddels zo’n 200 professionals werkzaam;
  • Zij bieden veiligheid, welzijn, continuïteit voor mensen en bedrijfsmiddelen in gebouwen en voorkomt dat zij onnodig in gevaar komen;
  • Hierbij denken ze graag met de klant mee en overtreffen graag hun verwachting;
  • Binnen de organisatie heerst een prettige en collegiale sfeer waar men plezier en passie heeft voor het werk.
Wat verwachten ze van je? Dat is niet zo moeilijk
  • Je beschikt MBO werk -en denkniveau. Bij voorkeur heb je een administratieve of secretariële studie genoten;
  • Je hebt aantoonbare ervaring met receptiewerkzaamheden en licht administratief werk;
  • Je hebt goede beheersing van de Nederlandse taal in zowel woord als geschrift. De Engelse en Duitse taal beheers je matig;
  • Je bent klantgericht en betrokken bij zowel met de organisatie als de afdeling;
  • Je bent sterk in plannen en organiseren. Je werkt graag nauwkeurig en bent goed in prioriteiten stellen.
Nog steeds enthousiast? Laat ons dan snel iets weten zodat we kennis kunnen maken. Als jij ons ook enthousiast kunt maken stellen wij je graag voor aan onze klant!
 
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
 

E-mail