NL  |  ENG

  • fullscreen image 04
ACCOUNTMANAGER NEW BUSINESS
Midden-Limburg
 
Jij bent een echte verkoper met kennis van software producten voor de zorgsector en je werkt proactief samen met de marketing afdeling aan campagnes gericht op SaaS oplossingen voor de klanten.
 
Hebben wij jouw aandacht? Goed, want dit is wat onze klant jou kan bieden:
  • Een prima salaris, tussen de €2000 en €3500, dit is afhankelijk van de ervaring die je meeneemt;
  • Je krijgt een energieke en verantwoordelijke sales functie bij één van de meest innovatieve spelers in de zorg;
  • Je maakt onderdeel uit van een professioneel en enthousiast team van ervaren accountmanagers en marketingmedewerkers;
  • Lease auto, laptop, telefoon van de zaak, 26 verlofdagen en vakantietoeslag van 8%;
  • Ruimte voor het volgen van training/opleiding en het bezoeken van seminars;
  • Werken in een bedrijf dat voortdurend evolueert en altijd rekening houdt met de nieuwste trends en ontwikkelingen op het gebied van SaaS oplossingen;
  • Werken in een bedrijf dat trots is op zijn professionals;
  • Je krijgt een rechtstreeks dienstverband met de intentie tot een vast contract.
Ben jij de nieuwe Accountmanager New Business die wij zoeken?
Wat ga je doen?
  • Je primaire verantwoordelijkheid is het genereren van omzet door werving van nieuwe klanten, aanbevelen van (nieuwe) beschikbare producten en het plannen en ontwikkelen van kansen in de markt;
  • Je bent in staat een kwalitatief goede en stabiele sales pijplijn op te bouwen op het gebied van new business middels zelfmanagement en zelfmotivatie;
  • Je verkoopt alle producten en services die zijn opgenomen in het portfolio van de organisatie aan nieuwe klanten en kunt de sales pijplijn inzichtelijk maken op gebied van new business voor anderen in de hiertoe binnen de organisatie beschikbare systemen;
  • Je bent in staat de gehele salescyclus autonoom te managen en deze uit te voeren en te registreren conform de hiervoor binnen de organisatie gestelde richtlijnen;
  • Je bent in staat een Programma van Vereisten in te vullen en te beantwoorden;
  • Je kunt op directieniveau verkoopadvies geven aan (potentiële) klanten;
  • Je volgt actuele gebeurtenissen en ontwikkelingen in de zorgsector en/of op salaris en HR gebied en koppelt deze terug naar Productmarketing.
 
Wat verwachten ze van je?
Je hebt de volgende eigenschappen:
  • Je hebt sterk ontwikkelde communicatieve vaardigheden;
  • Je hebt kennis van de markt en actuele ontwikkelingen binnen de zorgsector;
  • Je hebt een resultaatgerichte instelling en probleemoplossend vermogen;
  • Je bent vaardig in onderhandelen en komen tot contractondertekening;
  • Je bent in het bezit van overtuigingskracht;
  • Je bent in staat om te gaan met stress;
  • Je hebt een ambitieuze persoonlijkheid;
  • Je hebt een afgeronde opleiding op minimaal HBO niveau en minimaal 2-5 jaar ervaring in verkoop van software oplossingen aan nieuwe klanten.
 
De kenmerken van onze klant:
  • Een omgeving met open communicatie en krachtige kernwaarden en heldere visie;
  • Een dynamische, informele en professionele omgeving met ruimte voor eigen initiatief en meer dan 30 jaar ervaring in de zorgsector;
  • Onze klant is gespecialiseerd in het ontwikkelen van totaalpakketten voor zorginstellingen op het gebied van HR-, salaris- en planningsprocessen.
 
Nog steeds enthousiast? Laat ons dan snel iets weten zodat we kennis kunnen maken.
Als jij ons ook enthousiast kunt maken, stellen we je graag voor aan onze klant!
 
 
Meer weten of direct solliciteren? 
Wil jij graag weten hoe jouw toekomst bij onze klant er uit kan zien? Stuur dan jouw CV met motivatie via de button "Reageer op onze vacature" op de pagina. Voor vragen mag je uiteraard vrijblijvend contact met ons opnemen.
 
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
 

 

E-mail