NL  |  ENG

  • fullscreen image 04
SKILLED SUPPORTDESK
MEDEWERKER
Maastricht

Jij bezit de nodige technische kennis, bent gedreven en hebt een klant- & service gerichte houding.

Hebben wij jouw aandacht? Mooi, dit is wat onze klant jou kan bieden:

  • Een prima salaris, afhankelijk van de ervaring die je meeneemt;
  • 26 vakantiedagen, reiskostenvergoeding;
  • Veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling;
  • Een structurele fulltime functie met veel eigen verantwoordelijkheid;
  • Een ambitieuze en ondernemende cultuur;
  • Een informele, daadkrachtige en uitdagende werksfeer;
  • Overuren worden vergoed.

Wat verwachten ze van je? Dat is niet zo moeilijk:

  • Een afgeronde MBO/HBO-opleiding richting ICT;
  • Ervaring als helpdeskmedewerker en voldoende kennis om de eerstelijns vragen op te pakken;
  • Technische kennis van Microsoft, VMWare, Citrix en Ivanti/RES ONE Workspace Manager;
  • Je kunt goed inspelen op veranderingen en bent stressbestendig;
  • Je bent accuraat, resultaatgericht en een teamplayer;
  • Je bent communicatief, zelfstandig en toont eigen initiatief;
  • Goede interpersoonlijke en klantgerichte vaardigheden.

 De kenmerken van onze klant:

  • Onze klant is een allround ICT-dienstverlener die in staat is de automatisering van organisaties efficiënter en effectiever in te richten;
  • Zij zijn continue bezig met het onderzoeken/ontwikkelen van nieuwe technologieën en het toepassen van deze nieuwe technologieën binnen hun dienstenpakket;
  • Onze klant onderscheidt zich door de persoonlijke aanpak, de snelle service, het meedenkend vermogen en het samenwerkend karakter van de medewerkers. Een quote van jouw toekomstige collega: "De variatie van verschillende probleemstukken en de vrijheid in het oplossen hiervan maakt iedere dag weer uitdagend om als hecht team aan de slag te gaan".

    Wat ga je doen?
  • Jij fungeert als supportdesk medewerker voor ICT- beheer;
  • Aanname en registratie van problemen, incidenten en wijzigingsverzoeken;
  • Classificeren van vragen, problemen en incidenten;
  • Het loggen van alle incidenten in het helpdesk-systeem;
  • Het oplossen van de eerstelijns problemen (telefonisch);
  • Communicatie over vragen, problemen en wijzigingsverzoeken;
  • Statusbewaking, back-upcontrole;
  • Proactieve controle van cruciale servers en apparatuur die wordt beheerd;
  • Routing problemen naar tweede lijn support;
  • Rapporteren omtrent behaalde resultaten, afgehandelde calls en uitgevoerde wijzigingsverzoeken.


Meer weten of direct solliciteren?
Nog steeds enthousiast? Stuur dan jouw cv met motivatie via de button "Reageer op deze vacature" op de pagina. Het uitvoeren van een marketingopdracht maakt deel uit van de sollicitatieprocedure.

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

E-mail